top of page
  • Writer's picturerani mizrahi

אייכה הישראלית תפעל בשיתוף עם Envistacom האמריקאית לפיתוח מודם וירטואלי.

החברות ישתפו פעולה לפיתוח מודם וירטואלי לתמיכה ברשתות תקשורת מבוססות לוויין.

שיתוף הפעולה בין החברות זכה למענק של מיליון דולר מקרן בירד, הקרן הדו-לאומית למחקר ולפיתוח תעשייתיים ישראל-ארה"ב.




הפתרון המשותף יתמוך בקישוריות 5G, קישוריות לוויינית בפס רחב ותקשורת בתנועה

אבינועם גרבר מנכ"ל AYECKA מסר: "אנו בטוחים כי נדע למנף את שיתוף הפעולה עם Envistacom ולהרחיב את החדירה שלנו בשוק התקשורת הלוויינית בארה"ב".

חברת AYECKA הישראלית מדווחת על התרחבות הפעילות בארה"ב באמצעות שיתוף פעולה עם חברת Envistacom, חברה המתמחה במתן פתרונות תקשורת לוויינית, סייבר ומודיעין לקהילות התעופה והחלל. במסגרת שיתוף הפעולה יפתחו החברות מודם קצה וירטואלי המאפשר לשלב רכיב תוכנה בכל יחידת קצה ברשתות המבוססות על תקשורת לוויינית באמצעות הטכנולוגיה פורצת הדרך של AYECKA. שיתוף הפעולה של AYECKA מצטרף לשורה של פרויקטים שונים אותם מובילה AYECKA בישראל עם חברות ביטחון ותקשורת שונות.


AYECKA הישראלית מתמחה בפתרונות פורצי דרך לשווקי התקשורת הלוויינית הביטחוניים והאזרחיים, והינה ספקית של טרמינלי לווין VSAT מהדור הבא ל-Eutelsat. AYECKA הינה אחת השחקניות המובילות באספקת מוצרים ופתרונות לשוק קבוצות הלוויינים במסלול לווייני נמוך (LEO). בין היתר מספקת AYECKA פתרונות מקצה לקצה הכוללים טרמינלי תקשורת ביבשה, מודמים ופתרונות מוטסים.

הפתרון המשותף יאפשר לבצע וירטואליזציה והעברה של גלים, פרוטוקולי תקשורת וסטנדרטים שונים על גבי רשתות תקשורת לוויינית ותקשורת 5G על מכשיר אחד. המכשיר צפוי לעמוד בסטנדרטים מחמירים להגנת סייבר. בין היתר תתאפשר העברת מידע במהירות של 100Gbps וגמישות בארכיטקטורת הרשת לתמיכה בממשקים שונים (בין היתר בתמיכה בתקשורת על גבי סיב אופטי וב-PCIe).


מנכ"ל AYECKA אבינועם גרבר מסר: "אנו שמחים על שיתוף פעולה אסטרטגי בארה"ב ועל קבלת מענק בהיקף של מיליון דולר מקרן בירד. שיתוף פעולה זה הינו עדות לטכנולוגיה המובילה של AYECKA וליכולתה לספק פתרונות מקיפים מהמעלה הראשונה בשוק התקשורת הלוויינית. אנו בטוחים כי נדע למנף את שיתוף הפעולה עם Envistacom ולהרחיב את החדירה שלנו בשוק התקשורת הלוויינית בארה"ב".




238 views0 comments
bottom of page